مقالات

به روزترین مقالات در زمینه تهویه مطبوع

لیست قیمت محصولات واته

لیست قیمت یونیت هیتر

لیست قیمت یونیت هیتر

سپتامبر 20, 2021
سایزقیمت (تومان)
13/500/000
24/200/000
34/600/000
45/000/000
55/800/000

لیست قیمت یونیت هیتر با توجه به ابعاد و ظرفیت دستگاه ، نوع زمینی یا سقفی بودن ، جنس ورق مورد استفاده در بدنه و اندازه کویل های آن ، نوع و برند فن نصب شده در آن و دیگر عوامل بسیار متفاوت با یکدیگر است پس بنابرین نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد. در ای مقاله قصد داریم به مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت یونیت هیتر بپردازیم.

۱ . نوع دستگاه

یونیت هیترها از لحاظ مختلف به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. اولین دسته مربوط به نوع کویل آن است. به طور کلی از این لحاظ دو نوع کویل، بخار داغ و آبگرم وجود دارد که به دلیل تفاوت در جنس قطعات به کار رفته در آنها، قیمت یونیت هیتر بخار با نوع آبگرم متفاوت خواهد بود. از طرفی یونیت هیترها از نظر جنس بدنه به دو دسته آلومینیومی و گالوانیزه تقسیم بندی می شوند و طبیعی است که قیمت یونیت هیتر ساخته شده با بدنه آلومینیوم از یونیت هیتر با بدنه گالوانیزه خواهد بود. نوع دیگری از تقسیم بندی بر اساس محل نصب آن (زمینی و سقفی) است که بر شکل ظاهری آن تاثیر مستقیم دارد.

۲ . ظرفیت یونیت هیتر

هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، از قطعات بزرگتر و مواد اولیه بیشتری استفاده می شود که باعث افزایش قیمت یونیت هیتر نیز خواهد یافت. توجه داشته باشید که در هنگام خرید دستگاه، ابتدا ظرفیت مورد نیاز توسط مهندسان محاسبه و مشخص شود سپس دستگاه نسبت به ظرفیت ظرفیت موجود خریداری شود. و صرفا قیمت ملاک انتخاب دستگاه نباشد.

۳ . نوع موتور فن

یکی از مهمترین قطعات یونیت هیتر، موتور فن است. موتور فن ها در چند مدل مختلف از جمله اینورتر، چند سرعته و تک سرعته موجود هستند، در صورت استفاده از موتور فن اینورتر، مصرف برق کاهش میابد ولی قیمت یونیت هیتر افزایش خواهد یافت. در ضمن در هنگام خرید به برند قطعات استفاده شده دقت کنید. برای مثال در یونیت هیترهای ساخت شرکت واته از موتور فن های شرکت های زیمنس یا موتوژن و از فن های شرکت های زیلابگ یا دمنده استفاده می شود.

برای استعلام قیمت انواع دستگاه های تهویه و انتخاب بهترین دستگاه مطابق شرایط پروژه خود با مهندسین ما تماس بگیرید.

نویسنده: