مقالات

به روزترین مقالات در زمینه تهویه مطبوع

لیست قیمت محصولات واته

سیستم های تهویه مطبوع در بیمارستان ها

سیستم های تهویه مطبوع در بیمارستان ها

دسامبر 22, 2022

برای مشاوره رایگان، برآوردقیمت و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

سیستم های تهویه مطبوع آسایش و تمیزی هوا را برای بیماران و پرسنل بیمارستان فراهم می‌کند. کیفیت هوا با تعداد ذرات معلق در هوا معرفی می‌شود. استانداردها و کدهایی برای ساخت این سیستم تهویه مطبوع وجود دارد که سطح دقیق فیلتراسیون، نرخ تغییر هوا و هوای بیرون برای رقیق سازی در آن ها ملاحظه شده است و برای قسمت های مختلف بیمارستان متفاوت می باشد..

سیستم های تهویه مطبوع مراکز بهداشتی در کنار حفظ آسایش افراد از طریق کنترل دما و رطوبت هوا می‌تواند یک محیط تمیز و بدون میکروب را برای بیماران و پرسنل مهیا کند. تهویه مطبوع مراکز بهداشتی درمانی فقط برای تأمین آسایش بیماران و پرسنل  نمی باشد بلکه کارکرد پیچیده و متفاوتی دارد. تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی به میزان دما و رطوبت حساس می باشند و برای کارکرد دقیق آنها به کنترل کامل کیفیت هوا احتیاج می باشد.

تهویه یک محیط حساس و ایزوله

مزایای سیستم های تهویه مطبوع بیمارستانی

  1. کنترل دما و رطوبت هوا برای بیماران و پرسنل
  2. از بین بردن بو
  3.  تصفیه کردن هوای کثیف
  4.  آماده کردن کیفیت هوا برای محافظت از بیماران و کارمندان
  5. کاهش خطر انتقال بیماری‌ از راه هوا

آیا سیستم تهویه مطبوع در بیمارستان ها سیستم خاصی است؟

با توجه به شرایط خاصی که بیمارستان دارد بایستی برای این مکان های خاص سیستم های تهویه مطبوع ویژه ای طراحی شود تا بتوان تمام نیاز ها را تامین کرد ..

اهمیت تهویه مطبوع در بیمارستان ها یا فضاهای درمانی

طبق برسی های انجام شده در بیمارستان  شیوع باکتری ها بسیار زیاد است و این باکتری ها میتواند خطرناک باشد .

بیماری هایی که علت آن باکتری ها هستند از راه هوا منتقل می شوند و با راه حل درست ونصب یک سیستم تهویه مناسب میتوانیم ازپیشرفت این بیماری جلوگیری کنیم.

تهویه مطبوع در بیمارستان ها یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد و در کشورهای پیشرفته این موضوع قابل اهمیت می باشد و تلاش میکنند که بتوانند هوای سالمی در مراکز درمانی داشته باشند.   حفظ هوای سالم ، مسئله بسیار مهم و پر اهمیتی می باشد و مدیران بیمارستان باید در حفظ و بهبود هوای بیمارستان تدبیرهای خواصی بیندیشند.

نویسنده: